moviechallenge week 6

  1. Alien (1979) met Tom Skerritt, Sigourney Weaver en John Hurt.
  2. Aliens (1986) met Sigourney Weaver, Carrie Henn en Michael Biehn.
  3.  Alien³ (1992) Alternatieve titel: Alien 3 met Sigourney Weaver, Charles S. Dutton en Charles Dance.
  4. Alien: Resurrection (1997) met Sigourney Weaver, Winona Ryder en Ron Perlman. ik kreeg van een kennis het advies om de alien film eerst te zien voor ik de film Prometheus ging kijken en heb het advies opgevolgd. heb gelijk de eerste vier alien films gezien en ondanks dat de eerste erg oud is zijn het wel erg goede films. heb ze ooit al eens gezien maar vond het niet erg om ze nog een keer te kijken. en wat is Sigourney Weaver nog jong in de eerste Alien film die voor die tijd heel erg goed gemaakt is. vind de aliens erg knap gemaakt en dat terwijl de eerste Alien film al iets van 33 jaar oud is.
  5. Prometheus (2012) met Michael Fassbender, Noomi Rapace en Charlize Theron. ik weet niet echt wat ik van deze film moet denken. het is geen slechte film maar heb betere films gezien. hoor er ook niet veel goeds over. verhaal was wel goed en soms ook best spannend maar vond het einde beetje afgerafeld, alsof ze er snel een eind aan moesten breiden. de cast was wel goed. heb deze nu een keer gezien en hoef hem niet nog een keer te zien.de aliens zijn wel erg goed gemaakt.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

One thought on “moviechallenge week 6

  1. ‘k kan je geen ongelijk geven wat het einde betreft (ik denk dat er nog een vervolg op komt) maar voor de rest vond ik die echt wel de moeite.
    btw, hebben jullie een “de Slegte” (http://www.deslegte.com/) in Nederland?
    ik ben er zaterdag in Gent geweest: tweedehands dvd’s 2.5€ en blu ray 5€, en serieus wat keus! (niet gelijk een dvdshop natuurlijk, maar echt al wel een pak, en veel recente ook!)

Geef een reactie

