Top 20 Must See Movies of 2012

Ik ben dol op films en wilde wel eens kijken hoeveel van de 20 films van dit lijstje ik al had gezien.

  1. The Dark Knight Rises. heb ik gezien en vond het geen verkeerde film, hij was erg spannend. ben dol op dit soort films.
  2. Amazing Spider-Man. nog niet gezien maar wil deze wel zien.
  3.  Haywire. ook nog niet gezien maar lijkt me wel een leke film.
  4. Avengers. gezien en vond het een geweldige film.
  5. 47 Ronin. niet gezien maar weet niet wat ik er van moet denken. iemand deze al gezien??
  6. Expendables 2. al gezien en vond hem geweldig. een film die bol staat van de actie en met een ijzersterke cast.
  7. Gangster Squad. nog niet gezien maar wil hem wel zien.
  8. Kill Bin Laden. niet gezien en lijkt mij niks.
  9. Prometheus. pas nog gezien en vond het geen slechte film, hoor hier wel veel negatiefs over.
  10. The Dictator. deze wil ik absoluut niet zijn lijkt mij verschikkelijk.
  11. Argo. wil ik nog zien.
  12. Coriolanus. had nog niet van deze film gehoord maar lijkt me wel wat. iemand deze al gezien?
  13. Abraham Lincoln: Vampire Hunter. wil ik zeker nog zien, ik bn dol op vampierenfilms.
  14. Hunger Games. heb ik gezien en vond hem geweldig. ben erg benieuwd naar het volgende deel van de hunger games trilogie.
  15. Lincoln. nog   niet gezien en weet nog niet of ik deze wil zien.
  16. Taken 2. gezien en vond hem best wel spannend.
  17. Django unchained. nog niet gezien maar hij staat nog op me to watch list.
  18. Battleship. gezien en vond het een hele spannende film en volgens mij komt er zelfs nog een vervolg van.
  19. Dredd. nog niet gezien maar wil hem wel zien.
  20. American Reunion. gezien en wat was dit een grappige film.

van de 20 films heb ik er 8 gezien. en jij??

Geef een reactie

