moviechalenge week 7

  1. Species (1995) met Michael Madsen, Natasha Henstridge en Ben Kingsley. een film die ik ooit al eens had gezien maar wilde hem nog een keer zien. het is geen geweldige film maar wel een hele leuke en spannende film.
  2. Vanishing on 7th Street (2010) Alternatieve titel: The Vanishing met Thandie Newton, Hayden Christensen en John Leguizamo. deze was op tv en vooral nu ik tijdelijk film 1 heb zel ik de eerstkomende tijd veel films zien. vond het een aparte film maar wel een spannende film  alleen jammer dat je na de film nog met zoveel vragen achter blijft. hij is een beetje erg vaag.
  3. The Mechanic (2011) met Jason Statham, Ben Foster en Donald Sutherland. ik ben dol op de meeste films van Jason Statham en deze vond ik geweldig. hij zit vol met actie en heb me geen moment verveeld. deze is zeker een aanrader. en Jason blijft leuk.
  4. Friends with Kids (2011) met Adam Scott, Jennifer Westfeldt en Maya Rudolph. beetje voorspelbaar maar daarom niet minder leuk. een grappige en romantische film.
  5. Take Shelter (2011) met Michael Shannon, Jessica Chastain en Shea Whigham. vond het geen thriller alleen een hele goede drama. je bent wel benieuwd waarom hij de dingen doet die hij doet en wat die dromen te betekenen hebben. op het einde kom je erachter wat er werkelijk aan de hand is.
  6. Like Crazy (2011) met Anton Yelchin, Felicity Jones en Jennifer Lawrence. een mooie en ontroerende film over een stel die door de afstand uit elkaar gaat maar uiteindelijk blijkt de liefde voor elkaar toch te groot. wat ik alleen niet snap is dat ze allebei een relatie met een ander aangaan en uiteindelijk toch met elkaar trouwen. als je van elkaar houdt wil je toch geen andere relatie. verder was het een hele mooie en ontroerende film.

heb problemen met photobucket en daarom helaas geen foto’s van de filmposters.

Geef een reactie

