tag: what makes me happy

ik ben dol op tags en vond hier weer een leuke.

Van welke mensen word jij blij?
mijn familie en van mijn naaste vrienden
Van welke make-up producten word jij blij?
nagellak, ik draag niet veel make up maar hou er wel van om een kleurtje op mijn nagels te hebben.
Van welke films wordt jij blij?
mijn lievelingsfilms zijn nog altijd fantasy films maar een leuke komedie gaat er ook wel in hoor. heb een brede smaak qua films. de film moet een leuk verhaal hebben dan vermaak ik me wel.
Van welke muziek wordt jij blij?
muziek die ik lekker mee kan zingen en waar ik op kan dansen, beetje pop muziek.
Van welke sites word jij blij?
ik vind het heerlijk om in bloglovin de blogs na te gaan die ik volg en de nieuwe artikelen te lezen.
Met welke eigenschappen van jezelf ben je blij?
ik ben erg lief en erg loyaal. en kan goed luisteren.
Van welke hobby’s word jij blij?
lezen, schrijven, breien, kaartjes maken, tvseries en films kijken, fotograferenĀ en o ja shoppen.
Ik geef hem aan een ieder door die hem wilt overnemen.
Geef een reactie

