Tag: I love spring!

ik zag hier weer een leuke tag en hopelijk komt het voorjaar er snel aan.

 

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

ik heb dan het liefst felle kleuren of holograpische lakken.

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?

een leuk jurkje met een legging en als het niet zo warm is een blazer of een vestje.

3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?

ik ben blij als ik dadelijk weer kan gaan fietsen en als het buiten wat warmer is en eerder licht buiten en langer licht ’s avonds.

4. Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?

ik ben nu erg dol op de geur loverdose van Diesel.

5. Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?

rokjes en jurken en me ballerina’s.

6. Van welk nummer krijg je de lente in je bol?

vrolijke muziek

7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?

ik wil een nieuwe zonnebril maar moet er een op sterkte hebben dus dat is een duur geintje

8. Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?

het liefst gevulde eitjes anders wit of puur.

ik tag een ieder die hem over wilt nemen

2 thoughts on “Tag: I love spring!

Geef een reactie

