TAG ~ Random & Personal Questions

Tim had een hele leuke tag verzonnen en die wilde ik graag overnemen.

1. Wat voor een baby was jij? Rustig of juist niet?

ik was een hele rustige baby, mijn moeder vertelde me dat zelfs tijden het voeden ze me soms wakker moest maken. ik sliep heel erg veel.

2. Welk nummer staat op 1 in jouw iTunes?

Make you feel my love van Adele

3. Wat is je favoriete winkel voor impulsaankopen?

de action, die verlaat ik nooit met lege handen

4. Wat is je favoriete make-upproduct van dit moment?

mijn bbcream

5. Wat is je favoriete parfum van dit moment?

loverdose van diesel

6. Wat is je favoriete seizoen?

de lente, alles komt weer tot leven en het is niet te warm of te koud

7. Welk product heb je als laatst opgemaakt?

een douchegel van the body shop

8. Wat drink je ‘s ochtends altijd?

water en thee

9. Wat is op dit moment je favoriete YouTuber?

heb er geen

10. Naar welk land zou je graag nog gaan voordat je dood gaat?

nieuw-zeeland vooral sinds ik the lord of the ring films en de hobbit heb gezien

11. Welke talen spreek je allemaal? nederlands, engels en ik kan me verstaanbaar maken in het duits

12. Welke namen zou jij aan je kinderen geven?

ik wil geen kinderen maar vind de naam Michael voor een jongen erg leuk en voor een meisje Catherine

13. Welke telefoon heb je? En welke zou je nog graag willen hebben?

ik heb de Iphone 4 en deze bevalt me prima. misschien de Iphone 5

14. Wat is het meest beschamende dat je afgelopen maand hebt gedaan?

kan me zo snel niks voor de geest halen.

 

als je wilt neem hem over of beantwoord hem in de comments. Tim bedankt voor de leuke tag

2 thoughts on “TAG ~ Random & Personal Questions

Geef een reactie

