Sarah & een fan

“Deux choses à savoir j’ai arrangé le gâteau car je savais qu’elle allait venir et l’autre chose est qu’elle est géniale. Elle m’a dit qu’elle adorait mon gâteau et qu’elle était honorée de poser pour une photo. J’en reviens toujours pas.”
“Twee dingen om te weten dat ik geregeld de taart omdat ik wist dat het zou komen en de andere is dat het geweldig is. Ze vertelde me dat ze hield van mijn taart en ze was vereerd om te poseren voor een foto. Ik kan nog steeds niet. ”
de vertaling is een beetje raar maar mijn frans is niet zo goed en google translate vertaalt ook een beetje raar.

Geef een reactie

