positieve kenmerken van

via Lisanne zag ik laatst een stukje uit de krant met positieve kenmerken van bepaalde stoornis en maakte me blij want dit soort artikelen komen niet vaak voor.

ikzelf zie mezelf ook nooit zo positief en zie vaak alleen het negatieve van mijn stoornis maar die heeft ook positieve kanten. en zoals een collega laatst mooi zei wie is er tegenwoordig nog normaal ieder mens mankeert wel iets. en ja wat is nog normaal? ik ben wie ik ben. ik ben anders en dat maakt me speciaal niet raar. raar zijn we allemaal.

hoe denken jullie er over? en hoe zien jullie jezelf??

One thought on “positieve kenmerken van

Geef een reactie

