producten opgemaakt maart

wow heb vorige maand best wel veel opgemaakt.

 photo 014-7_zpse13a2b3f.jpg

  • dasty ontvetter.  ik gebruik dit spul altijd om mijn keuken schoon te maken, het schoonmaken van bijvoorbeeld je afzuigkap gaat geweldig met dit spul. ik zou alleen wel een raam open zetten want erg prettig ruikt dit spul niet. het is te koop bij de Wibra.
  • mondwater van de Kruidvat. deze was niet verkeerd en zou hem zeker nog een keer halen.
  • de scrub van de action. ik vind hem niet slecht maar heb andere scrubs die ik beter vind. zou hem niet zo snel nog een keer halen. vind de geur ervan wel erg lekker.
  • vier geurkaarsen van de Ikea en ben dol op deze kaarsen vooral de voorste twee. ben dol op de geur van vanille.

 photo 015-10_zpse2f53ded.jpg

    • een nagellakremover van Aveo komt uit Duitsland en vind het een fijne remover zonder aceton. heb qua remover niet zo veel eisen heb ze liever wel zonder aceton als het kan.
    • een hairrepairserum van de action. fijn spul maar ben ik de enige die er last van heeft dat het spul steeds dikker word en op den duur niet meer te pompen is. heb hem wel opgemaakt maar denk niet dat ik hem nog een keer ga kopen. spul word op den duur mij te dik om nog te verpompen.
    • een masker van Pantene, geen slecht masker en als ik hem weer bij de action zie zal ik hem zeker weer meenemen.
    • een handcreme van essence, vind hun handcremes erg fijn en heb standaard een handcreme bij me. heb ze in Nederland nog niet gezien maar als ik weer in Duitsland ben dan neem ik zeker weer wat mee.
    • een blikje met snoepjes. meegenomen vanwege het schattige blikje maar zitten ook lekkere snoepjes in.
    • een mini bodybutter van the body shop in een geur die helaas LE was. ben dol op deze geur.
    • twee minivijltjes van een oude LE van essence.

 photo 016-9_zps9f90dde5.jpg

  • een douchegel van FA. geen slechte geur maar raakte op den duur wel uitgekeken bij deze geur dus zal hem niet zo snel nog een keer kopen.
  • een mini douchegel van de body shop in dezelfde LE geur als de bodybutter. deze geur is geweldig.
  • een cremespoeling van fructis. deze ruikt heel erg lekker. voor de geur zou ik hem opnieuw kopen maar merk dat voor mijn haar nog het beste is een shampoo en cremespoeling speciaal voor gekruld haar dus koop hem niet opnieuw.
  • een geurdispensor. weet niet meer hoe ik er aan kom maar deze heeft heel lang bij mij op de wc gestaan. rook erg lekker.
  • een mini shampoo. geen slechte shampoo. aparte shampoo was wat dikker en wit van kleur.
  • tandpasta van colgate. geen slechte tandpasta en zou deze zeker nog een keer kopen.
  • een blikje met lippenbalsems, vind een stift fijner dan een blikje. en of het ligt aan mijn verkoudheid de laatste tijd maar hij rook niet echt naar appel. was wel erg verzorgend voor mijn lippen.
  • pennen, ik schrijf dagelijks in mijn dagboek maar ook notities voor mijn blog en andere dingen dus die dingen vliegen er doorheen. deze hadden allemaal kleurtjes.
  • en als laatste wattenschijfjes. twee van hetzelfde merk. zolang ze niet teveel pluizen ben ik snel tevreden met wattenschijfjes. deze waren erg fijn. gebruik ze thuis en op het werk vandaar twee verpakkingen.

 

2 thoughts on “producten opgemaakt maart

Geef een reactie

