bookchallenge maart

  1. al is de leugen nog zo snel
  2. laster . deel 6 en deel 7 van de pretty little liars serie. de boeken worden steeds spannender en kan niet wachten tot ik het laatste deel kan lezen.
  3. Onheilspellende Schoonheid  / Privilege 2. weer een spannend boek. hopelijk komt het vervolg hiervan snel uit want het einde was zo spannend.
  4. Soulmates: Het Verhaal van Phoenix (2011). het tweede soulmates boek en wat ik heb begrepen krijgt elke broer zijn soulmate. dit boek was weer spannend maar ook romantisch en grappig. kan niet wachten om het derde soulmates boek te lezen.
  5. Hades  (2011). het spannende vervolg op Halo. een boek wat weer erg spannend was. en kan weer zeggen dat ik niet kan wachten om het vervolg te lezen dat hemel heet. deze trilogie is erg goed.
  6. Heksen & Elfen (2007) helaas het laatste deel wat ik zo snel kon vinden dat in het nederlands vertaalt is dus stap hierna maar over op de engelstalige boeken. ik ben dol op deze serie boeken. ze zijn spannend maar ook grappig.
  7. De Godinnentest. ik ben dol op fantasyboeken maar had nog geen boeken gelezen die hadden te maken met de Griekse Mythologie. vond dit een heerlijk boek en een goed begin naar wat voor mij gevoel een hele leuke serie gaat worden. ik wil zeker het vervolg hiervan ook gaan lezen.
  8. wraak (2011). een dun boekje wat erg snel was maar wat heel goed beschrijft wat er gebeurt als je wraak wilt nemen op iemand. dat loopt niet altijd even goed af. erg goed geschreven.
  9. Stad van Vuur. Kronieken van de Onderwereld 2. ook dit boek is weer net zo spannend als het voorgaande deel. had echt moeite om dit boek weg te leggen. kan weer niet wachten om het vervolg en laatste deel van deze serie te lezen.

 

Geef een reactie

