dromen part 6

  • seriemoordenaar die hoeren vermoordde. had een relatie met een weduwnaar met drie kinderen en de moordenaar zat achter mij aan omdat ik zijn gezicht had gezien toen ik iemand uit zijn handen had gered.
  • was met een vriend op de vlucht voor mensen die ons wilden vermoorden. kon schuilen bij een groep weerwolven die ons wel wilden helpen.
  • was bij een muziekawards show en droeg een mooie rode jurk en rode pumps en zat tussen de sterren in. we kregen allemaal een parfum op onze stoel.
  • ik was bij een boekenbeurs in Duitsland maar ze hadden er ook genoeg Nederlandstalige boeken.
  • ik ging na het theater na een voorstelling van Emma Watson en sprak haar nog voor de show en gaf haar een complumentje over haar haar waar ze niet zo blij mee was. 😦
  • ik kletste met een aantal van de oudere acteurs van the Expandebles en had een gastrolletje in the Expandebles 3.
  • ik was met mijn band een cd aan het opnemen en zong zelfs mee op de achtergrond.
  • ik werd ontvoerd en kreeg een intieme relatie met mijn ontvoerder.
  • was aan het winkelen met een vriendin en we eindigden op een stripboekenbeurs.
  • was aan het knuffelen met een van de katten van Serena van beautylab.

 photo dromen_zps18e7cc06.jpg

Geef een reactie

