topshows GetGlue maart

de site getglue gebruik ik om de series en films die ik kijk in te checken en op je profielpagina kun je je 8 topshows zien. heb begin en eind maart daar een screenshot van gemaakt en er zit een flink verschil in.

 photo topshows2maart2013_zps0bab04a3.jpg

 photo topshows31maart2013_zpsbaea5172.jpg

  1. de series 24. ik heb laatst de laatste afleveringen van deze serie gezien en vind het een hele spannende en goede serie. en Kiefer is ook een hele goede acteur.
  2. Pretty Little Liars. heb deze maand de laatste aflevering van dit seizoen gezien en kan niet wachten tot in de zomer het nieuwe seizoen begint. het einde was gewoon te raar om waar te zijn.
  3. the walking dead. loop een beetje achter met deze serie maar blijf hem goed vinden.
  4. supernatural. ben dol op deze bovennatuurlijke serie en vooral Dean kan soms heel erg hilarisch uit de hoek komen.
  5. Grey’s anatomy. ik kijk de serie nog wel maar vind het seizoen wel wat minder. hoop dat het snel beter word, loop ook nog een beetje achter.
  6. 90210. deze serie is vol met drama maar soms ook erg grappig. een heerlijke serie waarbij ik niet hoef na te denken.
  7. Hart of Dixie. deze serie is zo grappig. ik ben dol op Rachel Bilson en vind haar geweldig in deze serie.
  8. chicago fire. een hele goede dramaserie over een brandweerkazerne. ben hem gaan kijken vanwege een paar bekende acteurs uit House en the Vampire Diaries maar was na 1 aflevering al dol op deze serie.
  1. Smallville. ik ga als een speer door deze serie. ben begonnen bij seizoen 1 eind februari en ben nu al bij seizoen 7. deze serie is verslavend goed. heb ooit al eens de eerste drie seizoenen gezien maar nooit verder gekeken.
  2. white collar. niet alleen is Matt Bomer erg smakelijk om te zien deze serie is erg goed. en Mosby en mrs Burke vind ik geweldig.
  3. Pretty Little Liars again.
  4. the Walking Dead again.
  5. Switched at Birth. ben pas begonnen met seizoen 2. deze serie is geweldig.
  6. the Vampire Diaries. deze serie is echt heel erg goed. ik kan gewoon niet wachten tot ik weer een aflevering kan zien. ben dol op deze serie.
  7. army wives. ben pas begonnen met seizoen 6. ik zal Pamela erg missen. was echt dol op haar.
  8. supernatural again.

zoals je ziet zijn er een aantal series veranderd maar ook een aantal in mijn top acht blijven staan. en over een maand kan die er weer heel anders uitzien. en ja ik heb een brede smaak qua series.

 

Geef een reactie

