Tag: Movies movies movies

Ik ben dol op films kijken en vond deze tag en wilde hem graag invullen.

1. Als je even lekker wil huilen, welke film pak je dan?

P.S. I love you vind ik een hele mooie en ontroerende film.

2. Wat is je favoriete film uit alle films die je in je bezit  hebt?

the underworld films, ben het meest dol op fantasy films en vind die films geweldig.

3. Als je beste vrienden kon zijn met een karakter uit een film, wie zou dat dan zijn?
met Alice uit de Twilight films, ze is lief en grappig en heeft een hele leuke smaak qua kleding.

4. Als je drie films zou mogen aanraden aan iemand, welke zouden dat zijn?

dan ga ik voor het fantasy genre en kies ik de Lord of the Ring films, de Underworld films en the hunger games.

5. Welk filmkarakter heeft het beste gevoel voor mode?

Alice uit de Twilight films. ze ziet er altijd erg leuk uit.

6. Welke film heeft je het meest geïnspireerd?
eat, pray, love. die film had me echt aan het nadenken gezet.

7. Welke film representeert het leven dat je eigenlijk zou willen  leiden?

ik zou zo snel geen film weten.

8. Welke film kun je steeds weer opnieuw kijken?

de Underworld films.

9. Waar koop jij je films?

bij de FreeRecordShop maar ook bij de Blokker of een BoekenVoordeelWinkel. ligt aan de aanbieding of ik een bon heb.

10. Als je een relatie zou kunnen beginnen met een karakter uit een film, wie zou dat zijn?

met Wolverine uit de X-men films. Hij is stoer maar ook erg zorgzaam. en Hugh Jackamn ziet er niet verkeerd uit.

je mag deze tag gerust overnemen.

Geef een reactie

