Tag: tvshows tvshows tvshows

gisteren had ik deze tag ingevuld en leek me wel leuk om hem ook voor tvseries te doen aangezien ik ook veel tvseries kijk.

1. Als je even lekker wil huilen, welke serie pak je dan?

Grey”s anatomy zorgt standaard wel voor tranen maar ook de serie army wives is daar erg goed voor.

2. Wat is je favoriete serie uit alle series die je in je bezit  hebt?

ik heb alle seizoenen van McLeod”s daughters. een geweldige serie

3. Als je beste vrienden kon zijn met een karakter uit een film, wie zou dat dan zijn?
met Caroline uit the Vampire Diaries, en dan vooral vanaf dat ze een vampier werd. ze is lief maar ook erg grappig.

4. Als je drie series zou mogen aanraden aan iemand, welke zouden dat zijn?

McLeod”s daughters, Veronica Mars en supernatural.

5. Welk karakter heeft het beste gevoel voor mode?

uit de Lying game Sutton, ze ziet er altijd leuk uit en haar haren zitten altijd netjes. zo herken je ook of het Sutton of Emma is want Sutton ziet er altijd tiptop uit.

6. Welke serie heeft je het meest geïnspireerd?
revolution, heeft me beseft hoe afhankelijk we zijn van dingen zoals stroom en dat ik absoluut niet zou kunnen zonder mijn pc, tv, mobiel en zonder mijn auto. wat zijn we verwend dat we daar niet meer zonder kunnen.

7. Welke serie representeert het leven dat je eigenlijk zou willen leiden?

zou zo snel geen serie weten, journalsite lijkt me een leuk beroep. beetje zoals Louise Lane uit de serie Smallville en Louise and Clark.

8. Welke serie kun je steeds weer opnieuw kijken?

McLeod”s daughters. hoe vaak ik deze serie ook kijk hij blijft geweldig.

9. Waar koop jij je series?

bij de FreeRecordShop maar ook bij de Blokker of een BoekenVoordeelWinkel. ligt aan de aanbieding of ik een bon heb.

10. Als je een relatie zou kunnen beginnen met een karakter uit een serie , wie zou dat zijn?

Dean uit supernatural, Jensen Ackles is niet verkeerd om te zien maar Dean is niet alleen erg grappig maar weet de wereld steeds te redden van allerlei gespuis.

 

neem de tag gerust over.

 

Geef een reactie

