what’s in my bag: mijn werktas

Ik ben alleen vergeten mijn telefoon op de foto te zetten.

de tas komt bij de V&D vandaan en is al een paar jaar oud. ik heb hem laatst van een collega gekregen omdat zij hem onhandig vind.

 photo 005_zps5ab3e876.jpg
de tas
 photo 006_zps0a05f70f.jpg

  • paraplu.
  • kleine tandenborstels met tandpasta erin.
  • scrunchie
  • parfum
  • ereader of anders een boek
  • oplader van mijn telefoon door middel van een batterij
  • deo
  • broodtrommel
  • roller voor als ik hoofdpijn heb

 photo 007_zpsca393df5.jpg

  • portomonnee
  • autosleutels
  • sleutels waaronder huissleutel
  • paskeshouder met pasjes
  • autopapieren
  • maandverband

dit sleep ik allemaal mee naar me werk.

Geef een reactie

