bookchallenge april

  1. eerste steen rechts (2012). ik hou wel van de combinatie van actie en humor en er zit ook een vleugje erotiek in wat sinds de vijftig tinten boeken erg populair is. ben erg benieuwd naar het vervolg van dit boek. vond het een erg leuk boek.
  2. De Perfecte Minnares (2011) heb dit boek van me zus geleend anders was ik er niet zo snel aan begonnen maar vond het een leuk boek en de andere twee boeken van haar staan nu ook op me to read list. ze zijn heel erg grappig.
  3. nachtschade de keuze
  4. nachtschade verraad
  5. nachtschade de eindstrijd. deel 2, 2a en deel 3 van de nachtschade trilogie. een hele goede en spannende serie waarvan het einde absoluut niet was wat ik verwacht had. verraad is een klein dun boekje maar wel leuk om te lezen, vertelt het verhaal van Ansel.
  6. Zomer en de City: Het Nieuwe Dagboek van Carrie (2011). ik ben dol op de boeken over Carrie Bradshaw. je merkt wel verschil met de serie maar vind ze allebei erg leuk. vind ze geweldig.
  7. brainwash (2012) ben dol op de boeken van Carry Slee, zij schrijft zo goed net alsof het echt gebeurd is. ze schrijft over de meest indrukwekkende onderwerpen. weer een goed en indrukwekkend boek van haar.
  8. Vijftig Tinten Vrij (2012) het laatste deel van de vijftig tinten serie die niet alleen erotisch was maar ook spannend en je leert steeds meer over mr Grey. vond het leuk dat het laatste hoofdstuk door de ogen van hem was gezien.
  9. middernacht  eerste boek Gabrielle (2012) vijftig tinten grijs ontmoet een vampierenroman. vijftig tinten grijs maar dan met romans. maar wel erg leuk en vermakelijk geschreven en buiten de erotiek vind je veel actie, spanning en natuurlijk romantiek.
  10. Kwijt  (2012) een heel dun boekje van Karin Slaughter want het zijn maar 66 bladzijdes maar wel 66 hele spannende en goede bladzijdes. ze maakt er weer een meesterwerkje van.
  11. Stad van Glas. Kronieken van de Onderwereld 3 (2009). weer een spannend deel van een goede serie met een aantal wendingen die ik niet had verwacht. ik ben erg benieuwd naar het volgende deel.
Geef een reactie

