What’s in my bag, my little black bag

Zondag had ik mijn kleine zwarte tasje bij me en ik laat jullie zien wat ik er in had zitten. Het tasje komt bij de Primark vandaan en was 5 euro. Hij heeft twee vakken en in de grote vlak nog een zeer klein vakje met een ritsje.
Ik had mijn telefoon bij me maar die staat niet op de foto. Mijn portomonnee en mijn pasjeshouder, mijn parfumverstuiver, een tube met handcreme en mijn sleutels.
In het voorste vakje zaten mijn oordopjes, een paar lolly’s en brilpoetsdoekjes. Net als een glazen vijl en een lipgloss.
Klein tasje dus kon niet zo heel veel meeslepen

20130505-195931.jpg

20130505-195939.jpg

20130505-195921.jpg

Geef een reactie

