no Buy

ja het is weer zover ik ga met een no buy beginnen. ik wil het even wat zuiniger aan doen en heb besloten even de hand op de knip te doen. ik mag wel cadeautjes kopen als ik een verjaardag heb maar verder wil ik mijn geld alleen uitgeven aan de wekelijkse boodschappen en aan benzine voor mijn auto. ik mag wel cadeau bonnen uitgeven dat mag wel van mij maar probeer verder zo min mogelijk uit te geven. ff zuinig aan doen.

wish me luck
 photo blair-waldorf-fashion-gossip-girl-leighton-meester-quotes-Favim_com-199690_large_zps1b13664d.jpg

Geef een reactie

