shoplog rotterdam / Utrecht 25 mei (Primark, River Island en Free Record Shop)

afgelopen zaterdag ben ik met de vrouwelijke collega’s in Rotterdam wezen shoppen en ondanks dat ik niet zo veel heb gekocht wilde ik toch een klein shoplogje maken. de aankopen van de Free Record Shop heb ik in Utrecht gekocht want we zijn daar op de terug weg even naar binnen gegaan.

 photo 009_zps99d0f6ec.jpg
seizoen 6 van supernatural en seizoen 9 van one tree hill. twee series waar ik dol op ben. one tree hill heb ik nu compleet. one tree hill was 25 euro en supernatural 20 euro.
snorrenoorbellen en een snorren ring en die passen perfect bij de snorren ketting die ik laatst bij de Primark had gekocht. de oorbellen waren 2 euro en de ring 5 euro. en een paar kleine gouden kruisjes en die waren 4 euro.

 photo 008_zps7d57f1b1.jpg
mijn primark buit. een pyama en die was 6 euro. een ketting met een paar bedeltjes eraan in de franse stijl voor 2 euro. een setje met neon armbandjes voor 3 euro. een earcuff voor 2 euro en een geurkaars voor 1 euro.

ik vond de Primark in Almere wel wat overzichtelijker en netter maar kan misschien zijn omdat ik daar in de ochtend was en in rotterdam in de middag en man wat was het ontzettend druk. 😦

niet veel gekocht maar ben met alles wel erg blij.

Geef een reactie

