bookchallenge mei

  1. Starters (2012). leuk en heel erg spannend boek. boek leest erg makkelijk weg en je leeft echt met Callie mee. erg origineel verhaal en ben benieuwd naar het vervolg.
  2.  Middernacht tweede boek Tess (2012) het tweede deel van de middernacht serie en net zo leuk en spannend als het eerste boek.
  3. voor ik val (2010) een apart boek maar wel een goed boek. Sam beleefd steeds een dag opnieuw en langzaam aan zie je haar veranderen.
  4. firelight ziel van vuur (2012) het idee van de draki vind ik erg origineel en vond het een spannend boek. je ziet hun liefde opbloeien en verwacht ieder moment dat hij achter haar geheim komt en het einde maakte me erg benieuwd naar het vervolg. er zaten een aantal wendingen in die ik absoluut niet verwacht had.
  5. middernacht derde boek Elise (2012) het derde en waarschijnlijk het laatste deel van deze serie. was weer een goed deel van deze serie.
  6. fallen in love (2012). een dun tussenboekje wat je wat meer verteld over bepaalde characters en wat zich afspeelt op valetijnsdag. een leuk boekje.
  7. schaamteloos (2005) het eerste boekje uit de serie over de IT girl namelijk Jenny uit Gossip Girl. een leuk boekje wat erg makkelijk uit las. was dol op de gossip girl en dit boek was ook erg leuk en wil zeker meer van deze serie lezen. de IT girl is erg leuk.
  8. Vergeten Ik Herinner Me Mijn Toekomst, Maar Niet Mijn Verleden (2011). moest er in het begin aan wennen dat ze de toekomst herinnert en niet het verleden maar kon hem al snel niet meer weg leggen want waarom herinnert ze zich Luke niet en wat is er allemaal aan de hand. hoop dat hier nog een vervolg van komt.
  9. Vrees me (2012) ik snap nu waarom ze het allemaal over dit boek schrijven, wat was dit een goed boek en kan niet wachten om het vervolg te lezen. dit boek is spannend maar ook romantisch en soms ook best wel zielig.
  10. passie (2012) het derde boek van de Fallen serie. ben dol op deze serie en vond dit een leuk boek. je leert steeds meer over de eerdere levens van Luci kennen. ben daarna gelijk verder gegaan in het laatste deel van de fallen serie.
  11. extase (2012) het vierde en laatste deel van de fallen serie en wat was dit een spannend boek. dit was echt een hele goede serie. echt een aanrader.
  12. Inside out (2012) een leuk boek die toen ik er in begonnen was niet kon wegleggen en een paar keer zoiets had van o zo zit het. hij is spannend maar er zitten ook grappige dingen in. ben erg benieuwd naar het vervolg van dit boek.
  13. schaamteloos (2005) het tweede deel van de IT girl serie en vind die serie nu al net zo leuk als de gossip girl boeken. ben dol op Jenny en wil zeker de complete serie lezen.

 

Geef een reactie

