halve vierdaagse wandelen

vorige week was de vierdaagse bij ons in de buurt en een vriendin liep die samen met een andere vriendin. ze kon de eerste dag niet en die heb ik toen samen met mijn vriendin gelopen en de laatste dag kon ze ook niet dus die heb ik ook gelopen dus heb een halve vierdaagse gelopen. de eerste dag hebben we 11 km gelopen en de laatste dag maar 8 km waarvan de laatste 2 km onder begeleiding van de muziek was en die laatste twee km waren nog vermoeiender dan de andere 17 km samen.
heb bij het inhalen van de man van mijn vriendin wat lekkers gekregen en van de ouders van mijn vriendin een bosje bloemen en van degene voor wie ik inviel een vlaggetje want ze wist niet dat ik de laatste dag zou lopen.
volgend jaar loop ik hem wel volledig.

 photo 001_zpsc855e3b6.png  photo 002_zpscdd16dfa.png photo 007_zpsff972403.png photo 008_zpscc75c1f3.png

 photo 010_zps94daa3c7.jpg photo 009_zps515ac94f.jpg

Geef een reactie

