mijn parfumstash juni 2013

 photo 012_zps3c3ef980.jpg
alle parfums samen, alle parfums behandel ik los behalve Burberry Brit want die heb ik in een set gekocht en heeft daarom geen doosje.
 photo 013_zpsf1ab830e.jpg

  • een grote fles van maroussia, ben dol op deze geur. had er nog een kleintje van maar heb die pas opgemaakt.
  • wonderstruck van Taylor Swift. heb deze in Duitsland gekocht. heb hem in Nederland nooit gezien.
  • forbidden rose van Avril Lavigne die ik laatst bij de Kruidvat heb gekocht met 50 % korting omdat die uit het assortiment gaat.

  photo 014_zps871abdd5.jpg

  • wild rose van Avril Lavigne. ook deze gaat uit het assortiment bij de Kruidvat en heb ik laatst met 50 % korting gekocht.
  • loverdose van Diesel. deze heb ik gekregen van mijn collega’s toen ik 12 1/2 jaar in dienst was bij de zaak. een heerlijke geur.
  • fame van lady Gaga. een heerlijke geur en vind het wel apart dat de parfum in de fles zwart is.
  • en mijn geur van Ed Hardy. heb deze al een paar jaar maar ben dol op deze geur. omdat hij wat duurder was draag ik hem alleen bij speciale gelegenheden.

valt wel mee mijn stash, hij bestaat nu uit 8 parfums.

Geef een reactie

