producten opgemaakt mei 2013

 photo 011_zps8dbac753.jpg
ik heb vorige maand niet veel opgemaakt.

  • een parfum van Yves Rocher. een lekkere zoete bloemige geur die ik bijna elke dag wel droeg. zou hem niet zo snel nog een keer kopen want heb zoveel andere geuren die ik ook lekker vind en vond deze wel lekker maar niet lekker genoeg om nog een keer te kopen.
  • een mondspoelwater deze komt uit duitsland vandaan en heb ik bij de Real gekocht. zou deze zeker weer opnieuw kopen als ik bij de Real ben.
  • een dag en nachtcreme van dr van der hoog. heb deze van heb deze van me zus gekregen toen er niet veel meer in zat maar heb hem niet opgemaakt want ik kreeg toen ik deze gebruikte puistjes en ben bang dat het van deze creme kwam.  dus nee deze ga ik zeker niet kopen.
  • een scrub van de Kruidvat. deze heb ik alweer opnieuw gekocht. vind deze heel erg fijn. een lekkere groffe scrub.
  • een tandpasta van colgate. ben qua tandpasta niet zo heel kieskeurig. vond dit een fijne tandpasta en zou deze zeker nog een keer kopen.
  • een masker van de Kruidvat en heb hiervan al aardig wat potten versleten en heb alweer een nieuwe in huis.
  • een lippenbalsem van P2 die LE was dus ik kan hem niet meer opnieuw kopen. vind alleen balsems in stick makkelijker dan die in een blikje. de appelgeur was erg lekker alleen aan het einde was ik die wel beu dus had hem niet zo snel opnieuw gekocht.
  • en als laatste weer een paar gekleurde pennen.
2 thoughts on “producten opgemaakt mei 2013

Geef een reactie

