Tag: Dit of dat (boekeneditie)

ik vond deze tag op de site van books & kisses

Audioboek of een echt boek?

dan kies ik toch voor een echt boek. heb nog nooit naar een audioboek geluisterd maar vind het toch fijn om zelf te lezen.

Zachte of harde kaft?

maakt mij niet zo veel uit. zachte kaft is vaak wel goedkoper dan een harde kaft en soms bij een harde kaft zit de cover er met een blaadje omheen en vind dat minder mooi want vaak als je die weghaalt hou je een saaie kaft over.

Fictie of non-fictie?

allebei hoewel ik toch meer fictie verhalen lees, mijn favoriete genre blijft altijd nog fantasy maar lees ook waargebeurde verhalen als het verhaal me aanspreekt.

Verzonnen of de echte wereld?

allebei, ligt echt aan het verhaal of het boek me aanspreekt en dan mag het in de echte wereld zich afspelen maar ook in een verzonnen wereld.

Harry Potter of Twilight?

mag het ook allebei zijn. heb alle boeken en films van allebei gezien en kan gewoon niet kiezen.

Geleend of gekocht?

ben nog lid van de bibliotheek en leen er genoeg boeken maar koop ze ook graag. als ik elk boek had gekocht wat ik heb geleend bij de bibliotheek de afgelopen jaren dan had ik nog een paar kasten nodig gehad om ze in op te bergen.

Boekenwinkel of online?

allebei. nederlandse boeken koop ik het liefste in een winkel maar lees een aantal series die alleen in het engels zijn en die boeken bestel ik online omdat ik ze in de winkel nog niet ben tegen gekomen en bij bol.com bestellen is heel erg makkelijk. laatste tijd is de action de enige winkel waar ik boeken koop, heb een ereader dus download ook veel boeken en heb er een heleboel gekregen van een collega.

Eenmalig boek of triologie?

allebei. de laatste tijd zie je veel trilogieen of series uitkomen maar wil ze dan wel zo snel mogelijk achter elkaar uitlezen want anders weet ik niet meer waar het vorige deel over ging. als het verhaal goed genoeg is maakt het me niet uit of die bij een serie hoort of een losstaand boek is.

Zwaar en dik of lief en kort?

het liefst zwaar en dik vind het minder leuk als ik een boek te snel uit heb. las laatst een boek van Karin Slaughter kwijt en was teleurgesteld toen ik hem snel uit had omdat die maar 66 bladzijdes had, las hem op mijn ereader.

Romantisch of actie?

actie, ik ben dol op boeken waar veel actie in zit. maar af en toe hou ik ook wel van een romantisch boek.

Lezen in een knusse omgeving of in de zon?

vind het best wel lekker om in de zomer in mijn hangmatje te liggen lezen.

Warme chocolademelk of koffie?

dan ga ik voor warme chocolademelk. ben niet zo’n koffiedrinker.

Eerst de recensie lezen of zelf beslissen?

ze;f beslissen. sommige boeken lees ik doordat ik een goede recensie heb gelezen maar niet altijd.

 

als je wilt mag je deze tag overnemen of in de comments beantwoorden.

Geef een reactie

