Tag: 20 vragen

ik zag op de blog van Liza een hele leuke tag en wilde die ook graag doen.

1.Thing you cannot leave the house without

mijn mobiel. ik voel me gewoon naakt zonder mijn mobiel.

2.Favorite brand of makeup

heb ik niet echt. heb wel veel makeup van catrice maar vind meer merken goed.

3.Favorite Flowers

rozen.

4.Fav clothing stores

ik heb er een paar. jeans Centre, H&M en sinds kort de Primark.

5.Fav perfume

ik ben dol op mijn Ed Hardy geur maar ook Loverdose van Diesel vind ik heel erg lekker.

6.Heels or flats

flats, ben zelf niet goed op lopen van hoge hakken dus dan maar zonder hak.

7.Do you make good grades?

sommige vakken wel maar met sommige vakken weer niet zo goed. heb uiteindelijk mijn diploma’s gehaald met allemaal voldoendes.

8.Fav colors

bordeauxrood

9.Do you drink energy drinks?

af en toe.

10.Do you drink juice?

af en toe.

11.Do you like swimming?

niet echt. heb meer probleem met het dragen van badkleding dan het zwemmen zelf. heb niet eens een bikini en mijn badpak is al best wel oud. ik vermijd zwembaden zolang het nog kan.

12.Do you eat fries with a fork?

nee, ik eet ze altijd met mijn handen.

13.Whats your fav moisturizer?

ik heb de perfecte nog niet echt gevonden. heb nu een van de Kruidvat en biodermal en die bevallen me best wel goed.

14.Do you want to get married later on in life?

nee. ik ben een van de weinige die niet staat te springen om een relatie te beginnen, te trouwen en om kinderen te krijgen.

15.Do you get mad easily?

als ik honger heb dan heb ik een kort lontje en kan ik vrij snel boos worden. ook als ik heel erg moe ben. dan moet je me met rust laten. verder valt het geloof ik wel mee.

16.Are you into ghost hunting?

nee dank je. ik kijk er wel na op tv maar in het echie niet echt.

17.Any phobias?

hoogtevrees.

18.Do you bite your nails?

normaal nee maar als ik een haakje heb dan begin ik er wel aan te bijten.

19.Have you ever had a near death experience?

nee gelukkig niet.

20.Do you drink coffee?

niet echt, heel af en toe maar ben meer een theeleut.

 

een ieder die deze tag wilt overnemen mag hem van mij overnemen.

2 thoughts on “Tag: 20 vragen

Geef een reactie

