no buy na 1 maand en shoplogje juni

heb wel een paar dingen gekocht maar ook een heleboel laten liggen. vind het op zich vrij netjes gaan, probeer de stad te vermijden maar ben een paar keer naar de stad gegaan en heb me toen ingehouden.
 photo 005_zpsa9075465.jpg

  1. de dvd’s kon je voor sparen bij de BP en waren toen maar 2 euro per stuk. beiden films vind ik erg goed.
  2. de brander voor de melts en olie heb ik gekocht omdat mijn oude stuk was en ik wel een nieuwe wilde en die was bij de action maar 0.79 euro.
  3. de USB autolader was ik al een hele tijd naar op zoek want heb een tomtom op me mobiel staan maar als ik ver weg moet red mijn accu het niet en hij was maar 2 euro bij de Wibra.
  4. de kijkshop bij ons in de stad gaat verbouwen en had daarom 50% korting en deze geur van Beyonce heb ik met me Freebees betaald.

heb me netjes ingehouden deze maand. đŸ˜€ het gaat me makkelijker af dan ik dacht.

Geef een reactie

