Tag: Scavenger Hunt – Part 1

Ik heb deze tag al op een aantal sites gezien en wilde hem graag overnemen. vandaag komt deel 1 en morgen deel 2.

vond het geen eenvoudige tag en heb ook niet alles kunnen vinden.

Zoek een boek met de letter ‘Z’ in de titel of in de naam van de auteur.
 photo 006_zpsc382acd7.jpg
een boek wat niet zo heel bekend is maar wel heel goed is. ik vind waargebeurde verhalen ook erg goed

Zoek een klassieker.
 photo 007_zps51696a10.jpg
ik weet niet of dit echt een klassieker is, misschien komt mijn oudste boek daar meer voor in aanmerking maar dit is wel een boek wat mijn moeder als vroeger heeft gelezen.

Zoek een boek met een sleutel op de kaft.
ik kon geen enkel boek vinden met een sleutel op de kaft en heb best veel boeken

Zoek iets in je boekenkast dat géén boek is.
 photo 016_zps54cbffc2.jpg
Zoek het oudste boek in je boekenkast.
 photo 015_zps6d86187f.jpg
dit boek heb ik gekregen toen ik 5 jaar oud werd van hele goede vrienden van mijn ouders.

Zoek een boek met een meisje op de kaft.
 photo 008_zps4be98523.jpg
een heel mooi onmtroerend boek over een meisje in tijd van de tweede wereld oorlog die overleeft door bij een groep wolven te leven. het is een waargebeurd verhaal

Zoek een boek waarin een dier voorkomt.
 photo 009_zpsdd5e07f9.jpg
dit boek gaat over een hond. hij gaat over een militair die een hond vind en er alles aan doet om de hond weg te krijgen uit het oorlogsgebied. erg mooi en ontroerend boek en waargebeurd.

Zoek een boek met een mannelijke hoofdpersoon.
 photo 010_zpsd4c75bb0.jpg
een bekend boek of anders een bekende film.

Zoek een boek met alleen maar woorden op de kaft.
 photo 012_zps4067da8c.jpg

Zoek een boek met plaatjes.
 photo 004_zps719eea52.jpg
een stripboek van het eerste boek van de Anita Blake serie

Geef een reactie

