Tag: Scavenger Hunt – part 2

Zoek een boek met gouden letters op de kaft.
hiervan kon ik geen boeken in mijn kast vinden

Zoek een boek dat is geschreven in dagboek-vorm.
 photo 013_zps8a5bc985.jpg
niet het meest originele boek maar dit was het enige boek in dagboekvorm wat ik heb.

Zoek een boek van een auteur met een veel voorkomende naam.
ik heb lopen zoeken naar een paar veelvoorkomende achternamen maar daarvan kon ik niks vinden. heb wel een aantal boeken van John Grisham in huis maar was zo snel vergeten daar een foto van te maken.

Zoek een boek met een close-up op de kaft.
 photo 014_zps5b9ca695.jpg
het boek zielen van Stephanie Meyer.

Zoek het boek wat zich het langst geleden afspeelt.
 photo 011_zpse68959d3.jpg
dit boek speelt zich af in de ijstijd.

Zoek een boek met een harde kaft, maar zonder dustcover.
 photo 005_zps46f66f95.jpg
weer een boek van Stephanie Meyer nu het boek over de Twilight serie

Zoek een teal/turquoise boek.
ik heb helemaal geen boeken in die kleur

Zoek een boek met sterren op de kaft.
ook hiervan kon ik geen boeken vinden

Zoek een boek dat geen YA-boek is.
 photo 003_zps2ee99184.jpg
een boek over de tekeningen en met tekeningen van Victoria Frances, het is wel een duits boek.

 

ai deze was een stuk moeilijker dan het eerste deel.

Geef een reactie

