Sick/Ill book TAG

ik zag deze tag op de site van Craving pages en wilde hem graag overnemen

1. Diabetes: Een suikerzoet boek. Zo zoet dat je er kiespijn van krijgt.

hier schiet me zo snel niks te binnen. ben niet zo van die hele zoete en lieve boeken.

2. Waterpokken: Een boek wat je één keer hebt gelezen, maar nooit meer op zult pakken.

het drakenmeisje (deel 1 van De erfenis van Thuban) van Licia Troisi. het verhaal was niet verkeerd maar door de vertaling vond ik hem minder, ben ook niet verder gegaan met de serie.

3. Griep: Een boek zo besmettelijk dat zich verspreidde als een virus.

het eerste wat me te binnen schiet is vijftig tinten grijs van E.L.James. iedereen had het erover en je vond ze of geweldig of verschikkelijk. ikzelf heb de boeken verslonden en vond ze geweldig.

4. Maandelijkse toestand: Een boek wat je iedere maand, jaar of heel erg vaak herleest.

heb niet echt een boek wat ik vaker lees want heb nog zoveel boeken die ik nog moet lezen. heb niet echt een boek die ik geweldig vind.

5. Slapeloosheid: Een boek wat je wakker heeft gehouden.

niet echt een boek maar een serie en dat zijn de boeken van Karin Slaughter als ik eenmaal in een van haar boeken begin kan ik ze heel moeilijk wegleggen.

6. Geheugenverlies: een boek wat je vrijwel meteen weer bent vergeten.

het drakenmeisje (deel 1 van De erfenis van Thuban) van Licia Troisi. weer hetzelfde verhaal als bij 2. het boek deed me niks en dat kwam voor het merendeels door de vertaling.

7. Astma: Een boek wat je de adem benam

de Pretty Little Liars serie. de boeken zijn net zo goed als de serie. ik moet alleen nog het laatste boek lezen maar die heeft onze bieb helaas niet 😦

8. Ondervoeding: Een boek wat te weinig hersenvoer bevatte om je aan het denken te zetten.

weer schiet me zo snel niks te binnen.

9. Heimwee: Een boek wat je meenam naar een andere plek.

de iron fey serie. ik ben nu in deel 2 bezig en vind dit heerlijke boeken, ik waan me zo in hun wereld.

 

als jullie hem over willen nemen mag dat zeker

 

 

 

Geef een reactie

