de complete series tag

ik zag op http://watleesik.wordpress.com/ een hele leuke tag en aangezien ik dol ben op lezen besloot ik eens te kijken hoeveel series ik compleet heb.

dit zijn de regels. ik tag alleen niemand want ben zelf ook niet getagd maar als jij hem over wilt nemen ga je gang.

De regels voor deze tag zijn:
1. De serie moet al compleet zijn uitgebracht, dus niet een serie waarvan het laatste deel nog niet uit is.
2. Je moet alle delen zelf hebben.
3. Het moeten ook echte boeken zijn.(geen e-books dus)
4. En je moet nadat je alles genoemd heb 3 mensen taggen.
5. Bedank altijd degene die je tagd heeft.

Suzanne bedankt voor het verzinnen van deze leuke tag.

 photo 011_zps51c43007.jpg
dit zijn drie trilogien en de rechtse is de meest bekende namelijk die van de hongerspelen.
 photo 012_zpsd57990ab.jpg
alle boeken van Harry Potter in het engels en de Twilight serie inclusief het korte tweede leven van Bree Tanner.
 photo 013_zpsfc06def9.jpg
ik ben dol op de boeken van Juliet Marillier en dit zijn twee van haar trilogieen.
 photo 019_zps838fba67.jpg
nog twee boeken van Juliet Marillier.
 photo 016_zpsb19a3f03.jpg
je had de charmed serie en de charmed klassiek serie en van de charmed serie heb ik ze allemaal. op de linkse rij zijn zelfs twee boeken achter elkaar. heb ze ook allemaal gelezen.
 photo 014_zps1db731c9.jpg
 photo 018_zps1bf15e02.jpg
ben dol op de boeken van Virginia Andrews maar koop ze pas als ze in een omnibus verschenen zijn. en op de tweede foto staat de Acedemicus Vampyrus serie die ik nog niet helemaal heb gelezen, moet de laatste twee delen nog lezen. deze heb ik toen bij de Kruidvat gekocht.

heb nog meer series maar die zijn nog niet compleet of er verschijnen nog steeds meer boeken van. heb bijvoorbeeld op een na alle boeken van Karin Slaughter.

4 thoughts on “de complete series tag

Geef een reactie

