producten opgemaakt beauty juli 2013

vorige maand weer heel wat opgemaakt.
 photo 005_zpsbe4563ca.jpg

  • een douchegel van de aldi. een lekkere frisse vanillegeur die erg lekker rook.
  • twee douchegels van de action in de geuren lavendel en eucalyptus. beiden roken erg lekker, alleen oppassen met de dop want die schoot er bij mij een paar keer af. een lekkere budget douchegel.
  • een bodylotion van the body shop in de geur spiced vanilla van de kerst editie van 2011 alweer geloof ik. deze was echt heel erg lekker en baalde ervan dat die op was.
  • een parfum van Taylor Swift. vond het een lekkere geur maar zou hem niet zo snel nog een keer kopen want er zijn nog meer andere geuren die ik ook erg lekker vind.
  • twee mini tandpasta’s een van colgate en een van sensodyne. beiden vond ik erg fijn.
  • een nachtcreme van biodermal voor de droge huid en dit vond ik een fijne nachtcreme. heb er nog een in gebruik.
  • een lippenbalsem van de Lidl geloof ik. vond hem fijn maar op den duur vond ik de geur niet zo fijn. laatste stuk is op de grond gevallen toen ik hem uit de verpakking haalde. zou hem niet nog een keer kopen.
  • een lippenbalsem van P2 en die was erg lekker. vind alleen een stick fijner dan een blijke. hij was LE dus kan hem ook niet opnieuw kopen.

 photo 006_zpsda364755.jpg

  • een nagellakremover van D2. een fijne budget remover zonder aceton. de enige eisen die ik stel is dat ze zonder aceton zijn en niet te duur. deze is prima.
  • een soort stay in conditioner van andrelon voor krullen vind deze erg fijn maar wel prijzig. heb nu die van de Kruidvat eigen merk en kijken hoe die me bevalt.
  • een zoutscrub van de Kruidvat en vind deze geweldig. vind dit nog de beste scrubs.
  • en wattenschijfjes, eentje met grote en eentje met kleine schijfjes. maakt mij niet zo uit waar die vandaan komen zolang ze hun werk maar doen en niet te duur zijn.

dit was alles qua beauty wat ik vorige maand heb opgemaakt.

4 thoughts on “producten opgemaakt beauty juli 2013

  1. Zooooo, lekker veel opgemaakt dit keer 😉
    Waar ruikt de parfum van Taylor Swift naar, bloemen of fruitig ?
    Die bodylotion lijkt mee heerlijk, daar heb je lang mee gedaan zeg 🙂
    Jammer dat het LE is..
    Wat voor k.ruitvat stay in haarconditioner heb je nu dan ???
    Lijkt me heel handig namelijk, dag dag

    • Wonderstruck is het eerste parfum van de bekende zangeres Taylor Swift. Dit parfum uit 2011 gecreëerd in samenwerking met Elizabeth Arden en Olivier Givaudan. De inspiratie voor het parfum haalde Taylor Swift uit haar nummer ‘Enchanted’. Wonderstruck staat voor het gevoel dat je krijgt wanneer je iemand die je leuk vindt voor het eerst ontmoet.

      De topnoten van Wonderstruck zijn framboos, braam, groene thee, fresia en appelbloesem. De hartnoten bestaan uit zoete vanille, kamperfoelie en witte hibiscus. De basis is samengesteld uit amber, musk, sandelhout en perzik.

      de conditioner is van het eigen merk en die is speciaal voor krullend haar. ja was jammer dat die LE is maar ieder jaar brengen ze hele lekkere LE uit rond kerst

Geef een reactie

