bookchallenge juli 2013

  1. Hemel / Een onmogelijke liefde (2012) het derde en laatste deel van de halo trilogie en een hele mooie afsluiting van een goede serie.
  2. De Vertelsels van Baker de Bard (2009) het boek met de sprookjes uit de laatste Harry Potter films en boek. was erg leuk om de sprookjes te lezen waar ze het in het boek en de films over hadden. vooral leuk met die aantekeningen erbij.
  3. L.A. Candy-trilogie / 3 Sugar and Spice (2013) deel 3 van de L.A. Candy trilogie. een leuke serie die erg makkelijk wegleest. vond het een best wel leuke trilogie en wil de andere boeken van haar ook wel lezen. verstand op nul en genieten maar.
  4. Megs bloed. een boek waarvan ik tijdens het lezen pas achter kwam dat de schrijfster een nederlandse was. dit boek is spannend, romantisch en ook nog erg grappig. ik heb dit boek verslonden en kan niet wachten om het vervolg te lezen.
  5. Virus (2011) ik ben dol op de boeken over bones en deze gaat over haar nichtje. je merkt wel dat het YA boeken zijn maar dat maken ze niet minder leuk. ze zijn grappig maar vooral ook heel erg spannend en ik wel zeker meer boeken lezen met in de hoofdrol Tory en haar vrienden.
  6. de ijzerprinses (2012) het tweede deel van the iron fey serie. wat is dit een goede serie. hij is spannend maar ook grappig en ook een beetje romantisch.
  7. Vuurvliegjes (2010) een apart boek over een meisje die in een instelling word geplaatst waar alles een beetje raar is, voor mijn gevoel dan. maar wel heel goed om te zien hoe ze vecht voor zichzelf en haar vriendinnen.
  8. lekker (2011) deel 6 van de IT-Girl serie. ben dol op deze serie.
  9. Verleidelijk (2011) en deel 7 van de IT-Girl serie.
  10. de eindeloze nacht (2013) weer net zo goed als het eerste deel. dit boek is spannend maar ook romantisch en ook wel grappig.
  11. Geestesband (2012) deel 5 van de Academicus Vampyrus serie. een serie die ik heel erg goed vind. hij is spannend, romantisch maar ook erg zielig. ik zat een paar keer te juichen als er iets leuks gebeurde. ben meteen daarna verder gegaan in het vervolg.
  12. Offergave (2012) het zesde en laatste deel van de  Academicus Vampyrus serie. een serie die me geen moment verveelde. het laatste boek was weer spannend en romantisch en toen ik het boek uit had had ik een brede grijns op mijn gezicht. dit was echt een hele goede serie en kan ik je echt aanraden.
Geef een reactie

