moviechallenge week 32

  1.  Setup (2011) Alternatieve titels: Set Up, Set-Up  met Bruce Willis, Ryan Phillippe en 50 Cent. goede actiefilm die vol met actie zit en me geen moment verveelde. een film met een goede cast. verhaal was ook niet verkeerd en er zaten wendingen in die ik niet zo snel verwacht had.
  2. Hansel and Gretel: Witch Hunters (2013)

    Alternatieve titels: Hänsel und Gretel: Hexenjäger, Hansel & Gretel: Witch Hunters met Jeremy Renner, Gemma Arterton en Famke Janssen. erg leuke film, hij zit vol met actie en spanning. vind de heksen erg goed gedaan. was geen lange film en hij vloog voorbij. er zaten een aantal wendingen in die ik niet zo snel verwacht had. ja echt een hele leuke en spannende film. zeker een aanrader als je van sprookjes en fantasy houdt.

  3.  LOL (2012) Alternatieve titel: LOL: Laughing Out Loud met Miley Cyrus, Demi Moore en Thomas Jane. een typische tienerfilm maar wel een leuke. verstand op nul zetten en genieten maar. wilde deze zien vanwege Miley, Demi en Ashley Greene en heb me prima vermaakt met deze film.
  4. Parker (2013)  met Jason Statham, Jennifer Lopez en Nick Nolte. ik ben dol op het merendeel van de films met Jason Statham in de hoofdrol en deze wilde ik heel graag zien. het was weer een lekkere actiefilm die soms beetje over de top was maar daarom niet minder leuk. hij was spannend en soms onbedoeld ook best wel grappig. heerlijke film die vol zit met actie.
  5. Playing for Keeps (2012) met Gerard Butler, Jessica Biel en Uma Thurman. verhaal is soms beetje voorspelbaar maar daarom is het geen slechte film. het is een luchtige film die romantisch is maar ook erg grappig.
  6. This Is 40 (2012) met Paul Rudd, Leslie Mann en Jason Segel. hij was wel aardig maar heb leukere comedies gezien. vond de humor soms beetje flauw.
  7. Beautiful Creatures (2013) met Alden Ehrenreich, Alice Englert en Emma Thompson. ik heb het boek nog niet gelezen dus daar kan ik niks over zeggen. vond het een goede film met een mysterieuze sfeer en een lief liefdesverhaal. de film eindigde absoluut niet zoals ik verwacht had. ben nu erg benieuwd naar de boeken vond de film in ieder geval erg leuk.
Geef een reactie

