TAG – DE VAKANTIE-TAG

op de site van http://www.wickedskakid.nl/ vond ik een hele leuke tag namelijk de vakantie tag.

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?

wij zijn vroeger vaak in Nederland zelf op vakantie geweest, verder ben ik naar Duitsland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Engeland, Ierland, Zwitserland, Oosterijk, Griekenland en een dagje naar Turkije geweest.

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje naartoe?

ik wil nog heel graag een keer naar Nieuw-Zeeland en Australie lijkt me ook erg mooi maar wil ik ook nog wel naar Amerika op vakantie en daarmee bedoel ik niet die plaats in Limburg want ben daar al geweest.

Wat is jouw meest ideale vakantie?

deels een luie vakantie lekker aan het zwembad liggen maar wil ook dingen doen, wandelen bijvoorbeeld en de omgeving zien en ook een beetje shoppen.

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

ik vond Griekenland een mooi land zou daar nog wel een keer terug willen.

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.

ik kan zo snel geen leuke fot vinden maar ben zelf al jaren niet meer echt op vakantie geweest.

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

nee voor mijn werk doe ik dat soort dingen niet.

Met wie ga je meestal op reis?

ik ging op reis met vriendinnen van mij maar die zijn ondertussen allemaal al gesetteld en gaan nu met hun gezin op vakantie.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

een bepaalde vriendin daar wil ik nog mee op vakantie. we roepen het al jaren maar steeds komt het er niet van.

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

ik zou zo snel niemand weten.

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?

ik vind allebei wel leuk maar als ik alleen ga liever een dierentuin

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?

zonvakantie. ik kan ook niet skiën

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

we waren nog jong en onze hond mocht nooit op bed liggen maar dan gingen we naar een vakantiehuisje en dan mochten we mijn ouders niet voor 9 uur wekken en dat deden we altijd door de deur open te doen en de hond op hun kamer te laten die dan gelijk op bed sprong. het was een dobermann pincher. alleen dan mocht ze op onze bedden liggen.

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

in Portugal ik was zo verbrand dat het gewoon zeer deed.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

nergens heen ik heb mijn vakantie al achter de rug

Waar zou je nooit op vakantie gaan?

landen waar onvrede heerst en kans op geweld erg hoog is.

 

Geef een reactie

