Tan Lines Tag!

Kelly had een hele leuke tag genaamd Tan Lines Tag! en aangezien ik dol ben op tags wilde ik hem graag invullen

 

1. Een huis aan het strand of een huis bij het meer? 

aan het strand maar dan wel het liefst in het buitenland. in een warm land met een mooi strand en dan kun je zo vanuit je huisje de zee inlopen en lekker zwemmen. net zoiets als het huis van Addison Montgomery uit Private Practice.

2. Favoriete zomerse haarstijl? 

ik heb zelf kort haar en vind dat heerlijk.

3. Word je bruin of verbrand je?

ik verbrand heel snel en word wel iets bruiner maar het valt niet echt op. ben in de winter ook wel heel erg bleek.

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?

nee nog nooit.

5. Kampvuur of ‘s avonds zwemmen?

kampvuur. ben ook eigenlijk niet echt dol op zwemmen maar ben ook een koukleum en heb het vrij snel koud dus geef mij maar een heerlijk kampvuur.

6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?

ik wil nog naar Turkije op vakantie maar er staan nog meer landen op me verlanglijstje.

7. Bikini’s, tankini’s of badpakken? 

badpak. ik vind mezelf te dik voor een bikini en een tankini vind ik ook minder.

8. Zomerse make-up musthave?

lippenbalsem.

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe?

35 graden en die dag ben ik met een kameraad en zijn dochters naar walibi geweest. was goed te doen door de vele wateractracties en erg druk was het niet eens die dag. liep veel rond met natte kleren en dan hou je het wel vol.

10. Doe je aan sporten in de zomer?

ik wandel en fiets veel maar alleen als het niet te warm is en het droog is.

11. Heb je ooit een vakantieliefde gehad?

nee

12. Nummer 1 dat staat op je bucket list voor deze zomer?

er staat helemaal niks op maar mijn zomervakantie is allang voorbij ben alweer druk aan het werk.

13. Lang of kort haar tijdens de zomer?

kort haar maar heb altijd kort haar deels vanwege mijn krullen en deels omdat dat mij nog het beste staat.

14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?

nee

15. Vervelendste zomer herinnering?

in Portugal was ik heel erg verbrand zo erg dat ik er gewoon ziek van werd.

 

Geef een reactie

